برای شکار کد تخفیف اسنپ شما یا باید آنقدر سفر با اسنپ بروید تا شاید شانس در خونه شما را بزند و کد تخفیفی نصیب تان شود و یا می توانید در کوتخفیف ثبت نام کنید و کد تخفیف دریافت کنید. شرکت های مختلف برای توزیع کد تخفیف خود کوتخفیف را انتخاب می کنند تا کد های تخفیف آنها را پخش کند تا استفاده کنندگان بیشتری نصیب شان شود.
کد تخفیف در کوتخفیف تمامی ندارد
از دیگر کدهای تخفیفی که شما می توانید در کوتخفیف پیدا کنید، کد تخفیف علی بابا، کد تخفیف اسنپ تریپ، کد تخفیف دیجی استایل و کد تخفیف مدیسه است. در کوتخفیف شما تنها با یک کد تخفیف بامیلو روبه رو نیستید. شما کد تخفیف خرید اول، کد تخفیف اپلیکیشن، کد تخفیف روزانه و کد تخفیف اف باکس را دریافت می کنید.
تخفیف برای ارسال رایگان
گروهی از کاربران وجود دارند که زیاد خرید اینترنتی انجام میدهند، اما چون خرید آنها طوری است که مثل من چیزهایی که نیاز دارند را در یک سفارش ثبت نمیکنند، به دنبال تخفیف در هزینه ارسال هستند. مثلا من در ماه خرید زیادی ندارم و شاید چیزهایی که به آنها نیاز داشته باشم را در دو یا سه هفته لیست کنم و در نهایت در پایان ماه همه چیزهایی که نیاز دارم را در قالب یک سفارش خرید کنم. چون مبلغ خرید هم بالاست بیشتر فروشگاهها هزینه ارسال را رایگان محاسبه میکنند.
اما کاربری که هر روز خرید میکند باید برای هر خرید خود هم که مبلغ سفارشات کمتر است هزینه ارسال را پرداخت کند. در نتیجه این گروه از کاربران به دنبال کدی هستند که مبلغ حمل و نقل برای آنها کمتر شده یا اینکه رایگان باشد. برای این گروه از کاربران هم سعی کنید تخفیفهای دورهای داشته باشید.
تخفیف به صورت هدیه و اعتبار
یکی از بهترین روشهای دادن تخفیف به مشتری که کمتر فروشگاهی به آن توجه میکند، دادن کد تخفیف به صورت هدیه و اعتبار است. در این روش وفاداری مشتری، ایجاد انگیزه برای خرید، ایجاد مشتری بازگشتی و از همه مهمتر برندینگ سایت تقویت شده و تاثیر بسیار زیادی در فروش بیشتر خواهد داشت.
این نوع تخفیفها به این صورت هستند که اگر مشتری در سفارش فعلی خود کدی را وارد کرد، پس از پرداخت موفق و خرید محصول اعتباری به عنوان شارژ پنل در حساب کاربری وی افزایش پیدا کند. در این صورت دو اتفاق رخ میدهد:
- مشتری محصولات دیگری که نیاز دارد را از سایت خریداری کرده و سعی میکند که به هر شکلی شده از این اعتبار استفاده کند.
- مشتری محصولاتی که قصد خرید دارد مبلغشان بیشتر از اعتبار شارژ پنل است که در این صورت اقدام به شارژ کیف پول و خرید خواهد کرد.
برای داشتن چنین نوع تخفیفهایی باید از کیف پول در سایت استفاده کنید. که الباه یک مزیت دیگر استفاده از کیف پول هم درست اینجاست که با تشویق مشتریان به شارژ کیف پول و پرداخت سفارشات از طریق کیف پول کاری میکنید که به آنها تخفیف بدهید. در نتیجه مشتریان به منظور دریافت این تخفیفها به این دلیل که پرداخت از طریق اعتبار حساب است و از سوی دیگر کمتر کردن تعداد رفتن به درگاه بانکی سعی میکنند تا حساب خود را همیشه شارژ شده نگه دارند.
نهایتا این کار باعث میشود که یک گردش مالی بیشتری را قبل از اینکه محصولی فروخته باشید کسب کرده و از آن به عنوان سرمایه برای تامین محصولات استفاده کنید.